Płatności, dostawa, realizacja zamówień

Jak mogę opłacić zamówienie?

Możesz wybrać wygodny dla siebie sposób zapłaty - szybkie płatności online przez Przelewy24 lub płatność przy odbiorze. Jeśli wolisz zapłacić przy odbiorze, najpierw wybierz formę dostawy Kurier GLS pobraniowy.

Jakie są koszty dostawy?

Dostawa w sklepie Dragonist.pl jest całkowicie darmowa. Nic nie płacisz za przesyłkę, niezależnie od tego jaką formę dostawy wybierzesz.

Jakie są metody dostawy?

Wszystkie przesyłki dostarczane są przez firmę kurierską GLS, która realizuje dostawy szybko i bezpiecznie. Pracujemy również nad wdrożeniem innych metod dostawy, by odbiór przesyłki był jak najbardziej dogodny dla Ciebie.


Czy jest możliwość odbioru osobistego ?

Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Zwykle czas realizacji zamówienia to ok. dwóch dni roboczych. Zamówienia złożone przed 12.30 są przekazywane do realizacji wysyłane z magazynu tego samego dnia roboczego. Zamówienia złożone po 12.30 są realizowane następnego dnia roboczego. Czas dostawy przez firmę kurierską to 1-2 dni robocze.

Jak mogę sprawdzić co się dzieje z moim zamówieniem?

Po przyjęciu zamówienia dostaniesz powiadomienie z jego numerem. Poinformujemy Cię też co się dzieje w Twoim zamówieniem w kolejnych mailach. Po przekazaniu przesyłki do firmy kurierskiej otrzymasz wiadomość z jej numerem i linkiem do śledzenia oraz SMS od kuriera w dniu dostawy.

Pytania o produkty 

Czy produkty są oryginalne?

Wszystkie produkty sprzedawane przez nas są oryginalne, nowe i fabrycznie zafoliowane.

Skąd pochodzą telefony?

Oferowane przez nas telefony pochodzą z legalnej dystrybucji europejskiej. Współpracujemy z autoryzowanymi dostawcami z całej Europy.

Dlaczego telefony w sklepie Dragonist.pl są takie tanie?

Szukamy najlepszych cen u dostawców europejskich, jednocześnie starannie dobierając firmy, z którymi współpracujemy, aby niska cena szła w parze z najlepszą jakością.


Czy telefony posiadają menu w języku polskim?

Tak, wszystkie oferowane przez nas telefony są w wersji europejskiej lub global, posiadają menu w języku polskim oraz są dostosowane do użytkowania na terenie Polski.

Czy telefony są na gwarancji?

Tak, wszystkie telefony objęte są gwarancją 12- lub 24-miesięczną, w zależności od producenta.  Na telefony Xiaomi udzielamy gwarancji sprzedawcy. Dokładne warunki gwarancji Xiaomi możesz znaleźć TU>>> 

Gwarancja obowiązuje na terenie Polski. Podstawą gwarancji jest faktura imienna, którą otrzymasz wraz z telefonem.

W opakowaniu nie było karty gwarancyjnej. Dlaczego?

Karta gwarancyjna nie jest obecnie potrzebna w procesie reklamacji z tytułu gwarancji producenta w autoryzowanych serwisach firmowych. Wystarczy dowód zakup np.  faktura imienna.

Dlaczego w pudełku nie znalazłem instrukcji obsługi?

W przypadku większości producentów nie znajdziemy instrukcji obsługi w pudełku. Producenci ograniczają się do udostępnienia instrukcji obsługi na swojej stronie. Jeżeli potrzebujesz takiej, napisz do nas.

Faktury, dowody zakupu 

Czy dostanę fakturę VAT na firmę?

Tak., wystawiamy faktury na firmę. Pamiętaj jednak, że jesteśmy firmą zarejestrowaną w Wielkiej Brytanii dla firm wystawiamy faktury 0% VAT. Nie wystawiamy faktur z VAT 23%. Faktura jest w języku angielskim. Na prośbę klienta możemy wystawić fakturę w jęz. polskim, w takim wypadku prosimy o zaznaczenie tego w uwagach do zamówienia.

Faktury na firmę wysyłamy drogą elektroniczną w terminie do kilku dni po zakupie.

Kto może otrzymać od nas fakturę na firmę

W związku z tym, że nasza firma zarejestrowana jest w Wielkiej Brytanii ( UE) , mamy możliwość wystawienia faktury dla firm, które są “aktywnym płatnikiem VAT UE” , czyli tzw. NIP „europejski".

Pod tym linkiem można to sprawdzić czy Twoja firma może otrzymać od nas fakturę 
http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/vatResponse.html


Co oznaczają dane na fakturze?

Na fakturze czy to imiennej, czy na firmę pojawiają się dane dostawcy, czyli firmy Kulm LLC. Ta firma posiada i wysyła do nas towar, my zaś zajmujemy się sprzedażą i obsługą klienta. Wszelkie kwestie z towarem, gwarancją, reklamacją są obsługiwane przez naszą firmę, tutaj w Polsce. Odpowiedzialność za kupiony przez Ciebie produkt spoczywa na nas, jako na sprzedawcy.

Zwroty, reklamacje

Czy mogę zwrócić produkt?

Jeśli zmieniłeś zdanie lub zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić do 14 dni, bez podawania przyczyny. Pamiętaj jednak, że dotyczy to tylko indywidualnych Klientów. Zakup dokonany na firmę (wystawiona faktura z NIP-em przedsiębiorcy) nie upoważnia do 14 dniowego zwrotu towaru. Zwracany produkt nie może posiadać posiadać uszkodzeń mechanicznych (np. zarysowań). 

W jaki sposób mogę dokonać zwrotu?

Prześlij do nas telefon wraz z uzupełnionym formularzem zwrotu (formularz odstąpienia od umowy) oraz otrzymaną fakturą imienną, która jest odwodem zakupu.

Usuń z telefonu wszelkie hasła i blokady. Zapakuj odpowiednio produkt, aby gwarantował bezpieczny transport. Sprzęt powinien być kompletny - powinien zawierać również akcesoria, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania sprzętu. Po otrzymaniu towaru prześlemy zwrot środków.

Jak mogę zareklamować produkt?

Na każdy produkt zakupiony na stronie dragonist.pl masz 24 miesiące na reklamacje z tytułu rękojmi sprzedawcy. Wystarczy, że:

- wypełnisz formularz reklamacyjny i prześlesz go na adres reklamacje@dragonist.pl.

- prześlesz dokładnie zapakowany towar wraz z wszystkim akcesoriami z oryginalnego pudełka, formularzem oraz fakturą imienną, którą od nas otrzymałeś jako dowód zakupu

Będziemy Cię na bieżąco informować co dzieje się z Twoją reklamacją. Po jej rozpatrzeniu otrzymasz pełną dokumentację wraz z wynikiem ekspertyzy.

Pamiętaj jednak, że reklamacji nie podlegają:
- uszkodzenia wynikłe w trakcie użytkowania np. zalanie wodą, stłuczenie wyświetlacza
- naturalne zużycie produktu
- uszkodzenia, które zaistniały z powodu użytkowania towaru niezgodnie z instrukcją i przeznaczeniem

Mam problem z serwisem producenta. Co zrobić?

Jeśli napotkasz problem z serwisem producenta, prześlemy do Ciebie bezpłatnie kuriera, abyś odesłał do nas produkt. My już zajmiemy się całą resztą.


Dostałem uszkodzoną przesyłkę, co zrobić?

Dokładamy starań, aby zamówiony produkt dotarł do Ciebie w stanie idealnym. Zalecamy, by przed podpisaniem odbioru paczki bardzo dokładnie sprawdzić przesyłkę, czy nie nosi śladów uszkodzenia mechanicznego np. przerwany karton, foliopak, wgniecenie.

Jeśli zauważyłeś uszkodzenie przed podpisanie protokołu odbioru, odmów jej przyjęcia, wypełnij wraz z kurierem protokół szkody i skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 608 059 314 lub na adres reklamacje@dragonist.pl.

Jeśli podpisałeś już protokół odbioru paczki, ale podczas odpakowywania przy kurierze zauważyłeś uszkodzenie mechaniczne przesyłki? Również spisz protokół szkody i skontaktuj się z nami, najlepiej pisząc na adres reklamacje@dragonist.pl.

Po odjeździe kuriera stwierdziłeś uszkodzenie paczki? Zgłoś się do firmy kurierskiej i powiadom nas!

***



Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi, chciałbyś jeszcze o coś zapytać, masz wątpliwości, skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy. Chętnie też wysłuchamy Twoich sugestii, uwag, które pomogą uczynić zakupy w naszym sklepie jak najwygodniejszymi. 

Jesteśmy do Twojej dyspozycji, napisz do nas: sklep@dragonist.pl lub wyślij wiadomość na Facebooku 

Alicja, Rafał i Basia z Biura Obsługi Klienta