Zamawiany u nas sprzęt jest objęty 24-miesięczną gwarancją. Reklamację prosimy zgłosić online, przysłać do nas sprzęt, a my zajmiemy się jego naprawą - współpracujemy z zaufanymi serwisami rekomendowanymi przez producentów i dostawców.

Jak zareklamować sprzęt w Dragonist - instrukcja krok po kroku 


1. Zgłoś reklamację online

2. Najpierw wybierz datę, kiedy złożyłeś zamówienie - wpisz datę z potwierdzenia zamówienia, które otrzymałeś podczas składania zamówienia na skrzynkę mailową lub wpisz datę z faktury.

2. Wypełnij formularz

3. Na podany przez Ciebie adres e-mail otrzymasz podsumowanie rejestracji zgłoszenia wraz z wygenerowanym formularzem reklamacyjnym PDF.

4. Wydrukuj, podpisz i dołącz do przesyłki otrzymany PDF.

5. Odsyłając do nas sprzęt na reklamację w przesyłce muszą znajdować się:

- reklamowany sprzęt wraz z oryginalnymi akcesoriami – najlepiej w oryginalnym opakowaniu

- formularz reklamacji wygenerowany podczas rejestracji reklamacji

- kserokopia faktury

- karta gwarancyjna w przypadku marki Samsung jest to wymóg konieczny

6. Tak przygotowaną wysyłkę dobrze zabezpiecz i odeślij dowolnym kurierem lub pocztą na adres:

Dragonist.pl
ul. Urzędnicza 29 lok. 1
30-051 Kraków


Pamiętaj, aby w zgłoszeniu podać numer rachunku bankowego. W przypadku uznanej i zasadnej reklamacji zwracamy 100% kosztów wysyłki poniesionych przez Ciebie.





Reklamacje w autoryzowanych serwisach 

Reklamacje produktów: Samsung, Apple, Huawei, LG, Caterpillar, Nokia, Motorola można zrealizować w autoryzowanych serwisach producenta. 

Prosimy - zapoznaj się przede wszystkim z wymogami serwisu producenckiego.

Do realizacji gwarancji w autoryzowanym serwisie Samsunga będzie potrzebna podbita karta gwarancyjna – jeśli chcesz indywidualnie realizować usługę gwarancji, odeślij do nas kartę gwarancyjną znajdującą się w opakowaniu wraz ze sprzętem. My ją podbijemy, opiszemy i odeślemy do Ciebie. Wówczas możesz udać się do dowolnego autoryzowanego serwisu Samsunga w celu zrealizowania reklamacji.

W przypadku marki Apple reklamację w serwisie możesz realizować przez 12 miesięcy. Dla produktów zamówionych w Dragonist zapewniamy jednak wsparcie gwarancyjne przez 24 miesiące. Jeśli więc po roku wystąpią problemy ze sprzętem, możesz dalej korzystać z gwarancji i zgłaszać reklamację przez stronę dragonist.pl

Każdorazowo, obojętnie od marki możesz odesłać do nas reklamowany produkt. Bez zbędnej zwłoki zajmiemy się Twoim zgłoszeniem!

Jeśli masz wątpliwości czy dodatkowe pytania, służymy poradą: pomoc@dragonist.pl