Zamawiany u nas sprzęt jest objęty 24-miesięczną gwarancją. Reklamację prosimy zgłosić online, przysłać do nas sprzęt, a my zajmiemy się jego naprawą - współpracujemy z zaufanymi serwisami rekomendowanymi przez producentów i dostawców.
Jak zareklamować sprzęt w Dragonist - instrukcja krok po kroku
1. Zgłoś reklamację online
2. Najpierw wybierz datę, kiedy złożyłeś zamówienie - wpisz datę z potwierdzenia zamówienia, które otrzymałeś podczas składania zamówienia na skrzynkę mailową lub wpisz datę z faktury.
3. Wypełnij formularz
4. Na podany przez Ciebie adres e-mail otrzymasz podsumowanie rejestracji zgłoszenia wraz z wygenerowanym formularzem reklamacyjnym PDF.
5. Wydrukuj, podpisz i dołącz do przesyłki otrzymany PDF.
6. Odsyłając do nas sprzęt na reklamację w przesyłce muszą znajdować się:
- reklamowany sprzęt wraz z oryginalnymi akcesoriami – najlepiej w oryginalnym opakowaniu
- formularz reklamacji wygenerowany podczas rejestracji reklamacji
- kserokopia faktury
- karta gwarancyjna w przypadku marki Samsung jest to wymóg konieczny
7. Tak przygotowaną wysyłkę dobrze zabezpiecz i odeślij dowolnym kurierem lub pocztą na adres:
Dragonist.pl
ul. Urzędnicza 29 lok. 1
30-051 Kraków
Reklamacje w autoryzowanych serwisach
Reklamacje produktów: Samsung, Apple, Huawei, LG, Caterpillar, Nokia, Motorola można zrealizować w autoryzowanych serwisach producenta.
Prosimy - zapoznaj się przede wszystkim z wymogami serwisu producenckiego.
Do realizacji gwarancji w autoryzowanym serwisie Samsunga będzie potrzebna podbita karta gwarancyjna – jeśli chcesz indywidualnie realizować usługę gwarancji, odeślij do nas kartę gwarancyjną znajdującą się w opakowaniu wraz ze sprzętem. My ją podbijemy, opiszemy i odeślemy do Ciebie. Wówczas możesz udać się do dowolnego autoryzowanego serwisu Samsunga w celu zrealizowania reklamacji.
W przypadku marki Apple reklamację w serwisie możesz realizować przez 12 miesięcy. Dla produktów zamówionych w Dragonist zapewniamy jednak wsparcie gwarancyjne przez 24 miesiące. Jeśli więc po roku wystąpią problemy ze sprzętem, możesz dalej korzystać z gwarancji i zgłaszać reklamację przez stronę dragonist.pl
Każdorazowo, obojętnie od marki możesz odesłać do nas reklamowany produkt. Bez zbędnej zwłoki zajmiemy się Twoim zgłoszeniem!
Jeśli masz wątpliwości czy dodatkowe pytania, służymy poradą: pomoc@dragonist.pl