Jeśli jesteś klientem sprzed marca 2020 wypełnił formularz online 



Jeśli składałeś zamówienie po 1 czerwca 2020 skorzystaj z poniższych wskazówek 

ZWROT TOWARU

Masz 14 dni na zwrot towaru bez żadnych konsekwencji. Wtedy też otrzymasz zwrot wpłaconej kaucji.

PAMIĘTAJ

Towar, który chcesz zwrócić nie może posiadać śladów użytkowania ani brakujących akcesoriów i kabli. Jeśli to możliwe, prosimy o nie zrywanie folii ochronnych ze sprzętu.

Jak zwrócić towar?

- Zarejestruj zwrot na stronie TUTAJ

- Na podany przez Ciebie adres email otrzymasz podsumowanie zgłoszenia wraz z PDF.

- Wydrukuj, podpisz i dołącz do przesyłki otrzymany PDF.

- Jeśli nie otworzyłeś opakowania, w którym znajduje się sprzęt możesz odesłać go na adres: 

ID: 90569945

Plac Juliusza Słowackiego 1

43–400 Cieszyn

 lub nadać sprzęt w jednym z punktów przesylkownia.pl.

Lista punktów znajduje się TUTAJ.

- Jeśli sprzęt został rozpakowany dpbrze go zabezpiecz i prześlij go na adres:

Dragonist.pl

os. Młodości 1 lok.104

31-908 Kraków

Twoje środki zostaną zwrócone do 14 dni od otrzymania przesyłki wraz z kosztami przesyłki.

REKLAMACJA TOWARU dla zamówień złożonych po 1 czerwca 2020

Jeśli jesteś klientem sprzed marca 2020 wypełnił formularz online 

Podczas składania zamówienia wybierasz poziom gwarancji (umowa Gwarantowany Poziom Usług), która jest dla Ciebie najlepsza. Możesz skorzystać z ochrony gwarancyjnej od 2 do 8 lat.

Sprawdź rodzaje gwarancji

Informację o wybranym przez Ciebie poziomie gwarancji zawarta jest na rachunku/fakturze oraz w Panelu Klienta.

Jak zareklamować towar? 

- Wypełni formularz online.

- Na podany przez Ciebie adres email otrzymasz podsumowanie zgłoszenia wraz z PDF.

- Wydrukuj, podpisz i dołącz do przesyłki otrzymany PDF.

- Zabezpiecz i zapakuj reklamowany towar wraz z wszystkimi akcesoriami z oryginalnego pudełka, podpisanym formularzem oraz dowodem zakupu (rachunek).

- Wyślij całość na adres:

Dragonist.pl

os. Młodości 1 lok.104

31-908 Kraków

W przypadku uznanej reklamacji, oprócz sprzętu, otrzymasz też protokół naprawy oraz zwrot kosztów wysyłki.